21. En bild på dig när du är ledsen.

Bild 2012-10-08 kl. 11.55

I höstas åkte jag på en liten depperiod. Vet faktiskt inte exakt varför, helt plötsligt tog bara orken slut. Jag kände mig trött, yr och grät mest hela tiden av okänd anledning.

Jag hade bokat in med Anna att ta en liten hojtur. Fastän jag mest ville krypa in i garderoben och komma ut till sommaren, så pillade jag in linser i rödsvullna ögon och mötte upp henne. Det var nog det bästa som kunde hänt! Det var en fantastiskt dag och vi fick avnjuta en magisk solnedgång på vägen hem. Anna hade en kompis med sig och jag fick spätta bakom honom lite. Han körde i vansinnesfart och jag fick hålla fast mig allt vad jag kunde. Fika, sällskap, adrenalin och dödsångest fick mig att vakna upp ur deppen, och efter den dagen blev allt lite bättre tills livet var okej igen. Phu!