Tjingeling. Idag öppnar vi nästa lucka i bildjulkalendern.

13. En bild på din önskelista i år.

Jag har ingen officiell önskelista i år eftersom vi inte ska ge så mycket grejer. Dessutom är min lilla mamma en presentguru och brukar redan ha kirrat dem nån gång i maj. Däremot får ni en bild av min mutlista. Där skriver jag upp saker jag skulle vilja ha och som jag kan muta mig själv med att få om jag gör något mastigt. Tror helt klart mitt nyårslöfte ska vara att rensa av den här listan en gång i kvartalet och skämma bort mig lite!

Skärmavbild 2012-12-13 kl. 08.36.59

Plus, jag var inne och dagdrömde på Zalando och låtsasplockade ihop en låtsaskorg. Nu dyker ju exakt den korgen och relaterade plagg upp i alla deras reklamrutor och hånar mig. Grr och slurp.

Skärmavbild 2012-12-12 kl. 22.46.46

Skärmavbild 2012-12-12 kl. 22.37.13