Häpp!

Igår började jag dagen med att fundera kring hur främlingsfientlighet och stavningsproblematik hänger ihop.

Photo 2012-12-11 09 31 34

Sedan åkte jag hem till Ylva och ”pluggade”. Hon kollade på bilder av koreanska män och jag somnade gång på gång i hennes divan. Däremellan egofotograferade jag mig själv. Det går bra nu, känns skönt att ta studierna på allvar.

Skärmavbild 2012-12-12 kl. 13.27.25

Efter föreläsning åkte jag till jobbet och var till nytta i en timme och därefter hade vi personalfest. Det känns som en rimlig arbetsdag!

Vi bowlade på Marion’s på Kungsgatan som hade bedrövliga klok. Som småfingrad fick man välja på att ha ett klot med lagoma hål som vägde som en flörtkula, eller ha ett klot med lagom schvung men som man tappade på grund av mastodontfingerhål. Jag spelade som en röv, men laget bredvid gick det bra för:

Photo 2012-12-11 20 36 09

Dessutom, under pågående spel fick jag mail där det stod att jag fått godkänt på uppgiften jag lämnade in förra veckan. OH HAPPY DAY!!

Sen åkte jag hem till älskling och såg en dokumentär om Mark Zuckerberg.

Tisdag, fina grejor!

