Vi fortsätter med:

8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv.

Skärmavbild 2012-12-05 kl. 09.04.31

För två år sedan såhär dags var jag i Thailand. Jag gömde mig för hösten och försvann mellan augusti och januari för att plugga engelska på distans. Eventuellt lärde jag mig ett och annat, men framförallt så fick jag lära känna världens finaste människor, dricka buckets, sola sola sola, rida elefant, bo på sjukhus i Phuket, lära mig att man kan rymmas 25 pers på en liten balkong, köra moppe i vänstertrafik, äta sjukliga mängder ris, gilla öl, bygga små flottar och stanna uppe hela natten.

Här hade vi beundrat volleybollturnering på dagen och jag passade på att gosa lite med pokalen. Vi festade på en svenskägd bar på Relax Bay på Koh Lanta om jag inte minns fel och kvällen var ljummen, alla var där, det var fest, alla var snygga och livet var helt enkelt för jävla gött!! Minns inte om det var något speciellt med just denna kvällen egentligen, den får väl helt enkelt symbolisera alla finfina strandfester.

Nämen jösses, vad jag blev nostalgipepp nu, det bli bonusbilder!! Troligen snodda från Emelie och Joline.

Skärmavbild 2012-12-05 kl. 09.13.30
Skärmavbild 2012-12-05 kl. 09.18.15

Världens peppigaste bild? Lite sådär att jag står bredvid den avklippta mannen till vänster utanför bild. Men äsch!!