Tjolahej tjolahopp tjolahoppsansa!

Idag är vi framme på dag fyra i julkalendern och där gömmer sig:

4. En bild på någon du beundrar.

Skärmavbild 2012-12-02 kl. 06.19.23

Ylva och jag läser samma program på Stockholm Universitet. I två terminer gick jag och beundrade henne smyg för att hon var så jäkla cool. Ena dagen gothic lolita, andra hippie, och tredje grönt hår. Ibland haffar man henne också med ett stort fiskhuvud på sig. Förra terminen skrev vi en liten rapport tillsammans och upptäckte att vi är ett grymt team! Sedan dess har vi pluggat tillsammans mer eller mindre varje dag. Vi dricker te och pratar strunt och jag har upptäckt att hon inte bara är för jäkla awesome på utsidan, hon är ju dessutom typ den coolaste och smartaste person jag känner! Ylva gör inget hon inte känner för, hon går sin egen väg, känner efter och svarar genomtänkt på allt man frågar henne och dessutom har hon fått mig att upptäcka världens göttigaste bibimbapställe! Tack för att du finns gulle!