Tjoho i snöyran och skitkallheten! Decemberkalendern fortsätter och bakom dagens lucka hittar vi:

2. En bild på dig hemma.

Bild 2012-10-06 kl. 14.21

Oj oj, idag drämmer vi till med egobild royal! Men eftersom jag bara haft en enda fest här hittills och vi då var fullt upptagna med att dricka bål och spana på utsikten har jag ingen bra bild av mig där mer av lägenheten syns. Här får man iallafall ett litet smakprov på hur jag bor. Uppe till vänster ser ni min finfina loftsäng som är räddningen för mina 20 kvadrat. Och sen världens bästa Stefan kom hit med sin monsterborr och fick fast den i väggen slipper jag vakna med dödsångest varje gång sängen vinglar till.

Compact living är väl ledordet när man bor så smått som jag. Försöker att bara ha saker som jag verkligen gillar och som jag använder. Är för örvigt ganska impad att jag på 20 kvadrat inklusive badrum och kök får plats med en säng, tresitssoffa, vitrinskåp, brudkista, matsalsbord, en fåtölj samt matplats för två.