Såg den här annonsen nyss och blev jätteförvirrad.

Alltså, normalt används väl ”tajt” som något bra? Typ att man är fit eller ”tonad”? Om något är för tajt måste det väl vara jeansen? Om de menar att hon är för stor borde det väl snarare vara ”är du för fet/slapp/otränad för dina jeans?”. Varför stavas jeans med stort ”J”? Alla dessa frågetecken. jag kände genast att jag måste bege mig till denna websida för att reda ut mina frågetecken.

My lordness, the HORROR!! Först möts jag av:

…vilket må väl vara hänt. Den lattjo typsnittexperimenterande fasen kan så lätt drabba den bäste i ett svagt ögonblick.

Men det som följde. Oj oj OJ OJ.

Jag ber språkkänsliga läsare att sitta ned eller hålla någon i handen när de läser detta.

”JvonH Kliniken är skönhetsexperterna som erbjuder body shaping så som fettreducering hudåtstrammning och ansiktsbehandlingar utan kirurgiska ingrep, men övriga behanlingar i klinken är också tandblekning, massage, paraffin behandling, Fisk SPA, vaxning, idrottsbehandling, viktminskning. Med de senaste teknikerna på skönhetsfronten förser JvonH Kliniken alltid kunderna med de bästa resultaten.

På JvonH Kliniken finner du ett varierat urval av olika behandlingar. Oavsett om du vill ge ner i vikt, få massage, fräscha upp hyn eller bleka dina tänder så erbjuder vi ett fullt paket med specialanpassade lösningar på just dina ärenden.

Här kan du också unna dig små SPA behandlingar som passar perfekt för den som har ont om tid.”

Jag förstår inte! Varför bygga en ganska snygg hemsida och lägga stora pengar på att dra trafik till den, och så har man inte korrekturläst eländet? Har de låtit ett marsvin göra copy till sidan?