Oh happy day! Imorse när jag gick till bussen kom det ett gäng kaniner skuttande över vägen, ett rejält Nawwww-moment!

I lördags var det tjockisloppis med alla härliga brudar från Fancy Fatshion. Jag hade med mig ett gäng kläder som jag blev av med och med mig hem fick jag en härlig last nya fynd till garderoben. Bland annat la jag tassarna på en kappa för 70kronor, urcoola stövletter för 30 kr och dessa härliga små accessoarer nedan.

Bilden snodde jag helt fräckt ifrån Frida. Armbandet består av härliga ögonglober och halsbandet är så kick-ass att jag tuppar av! Dessvärre var det inte så nickelsäkert därav aj aj och kliande nacke.

De prickiga tröjan fyndade jag också och den fick komma ut och leka på en gång. Resten ligger i tvättkorgen men kommer stoltseras med senare. Åh, klädbytardag, jag gillar dig!!