Goddagens!

Jag är ganska så superpepp just nu, för imorgon om tre veckor åker jag till Provence! Vi är tio pers som hyrt ett STORT hus och ska grilla, bada, promenixa och dricka romdrinkar i dagarna fyra! (Eller två beroende på hur man räknar)

Igår hade vi planeringsträff/fransktemaknytis -och en sådan måltid det blev! Bubbel, soppa, paté, boeuf Bourguignon, ost och trippeldessert! Tyckte det var högt lämpligt med tre stycken, det matchade de tre födelsedagssånger vi sjöng för Ulrica som fyllde år, vi hade lite problem med att enas.

Allt var splendid, det enda dumma var att jag hade världens fuldag. Håret ville inte, allt satt illa och jag var varm och arg. Så kollar jag bild från igår och så var jag värsta pinglan, vad knasigt! Hade jag insett det då hade jag ju sluppit femton ombyten och hårmisshandel.

Hur löser ni det när ni när ni har fuldagar?