I lördags var jag på EMAGs galamiddag. Naturligtvis ville jag klä upp mig men varken mitt-i-sommaren-studentekonomin eller garderoben tillät några nyköp. Jag vände mig till Fancy Fatshion och efterlyste ett lån av en tjusig klänning. Och vad händer? Jo, världens mest stilsäkra och supergölliga Bettie öppnar sin magiska garderob för mig. Genast valde jag ut en härlig röd blåsa som matchades med prickig coiffe och illröda läppar.

Jag har nog aldrig i mitt liv känt mig så total-pudding som jag gjorde då. Och jag har definitivt aldrig någonsin förr fått så mycket komplimanger! Dessutom, denna to-die-for tokeleganta presidentsfruvärdiga blåsa är från H&M! Vore det inte för att jag bojkottar dem hade jag lätt struntat i den plågade plånboken och skaffat hem den!

Så, stort tack Bettie, festsällskap och tvättmaskinen som lät klänningen komma ut levande, herrejestanes vad det är nervwreckning att låna andras prylar! Men så värt!