Blev så härligt kroppspeppad häromdagen! Såg det kurviga undret Jenny rocka en grym leopardklänning och tyckte det var så coolt och hett jag nästan dog! Bestämde mig för att strunta totalt i om någon kan ana en valk eller en rumpgrop och drog på mig ett litet kjolfodral och gjorde stan. Fick till en ny presentationsbild på facebook också, kalas!

Drog iväg och såg Batman som jag inte förstår varför alla hypat så mycket, men det var väl käck.

Veckan har liksom sagt svooosch. I onsdags började EMAG – European Mensa Annual Gathering och jag har varit ute på dåligheten med smarta människor mest varje kväll och njutit av sista semesterveckan. Det bidde pubrunda, kräftskiva, galamiddag och föredrag om blodstänksanalys (ni vet sånt där som Dexter gör) och polyamori. Hade egentligen tänkt att se en massa föredrag men det blir ju sällan som man tänkt sig och så fastnar man i samtal med coola människor istället.

Nu ska jag försöka plocka ihop bitarna av mig själv för imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen för några veckor innan SU sätter igång.
Häpåettag!