Här varehelg och fullt upp! I fredags skrev jag tenta på förmiddagen, den satt! Dessutom blev det nytt rekord för mig, befann mig i skrivsalen i 1 timme och 5 minuter, där ser man! Nedan ser du tentaoutfit, gölligt!

Sedan bar det av hem och hämta ut nycklar till nya lägenheten, den är SÅ fin och så högt upp! Nittonde våningen äger fjärde! Jag sprang upp och ned tusen vändor och sen kom syster och hjälpte mig med sängen. Nu har jag en månad att sortera, fixa och sälja det som finns kvar i gamla lägenheten innan det kommer en ny hyresgäst. Ganska så skönt. Man måste lämna tillbaka nycklarna två timmar innan man får hämta ut nya nycklar. Det innebar att alla andra som skulle byta lägenheter i huset stod med hela sitt bohag i korridorer och studierum i två timmar medans jag inte behövde packa alls. Härligt!

Sedan drog jag hem till en Mensan och så var vi ett gäng som såg idiocracy. Sen bidde det Rogoletto och Prometheus. Bra skit men lite ”jaha?”. Den får godkänt men inte mer. Men klart du ska se den, skitsnygg!

Phu, efter denna fredag var jag lite mör och kände inte riktigt för att jobba dagen efter. Och jag slapp, men inte på ett bra sätt. Hej magsjuka! Bllöörrgghhh. Kände mig så ynklig hela dagen ända tills jag träffade karln min som sprungit maraton. Han stapplade fram och frös så händerna skakade. I jämförelse kände jag mig väldigt pigg. Jag möblerade ner honom i ett bad med toblerone i handen och sen blev det carbonara.

Nu börjar jag känna mig som människa igen och ska hem och pynta lite. Bilder på lägenheten kommer snart. Puss och hej!

20120603-092043.jpg