Det här har jag ju helt glömt bort att berätta om så väldigt! Förra helgen begav jag mig till Malmö för att hänga med härliga smartingar i dagarna fyra! I förväg hade jag totalbokat upp mig på alla möjliga aktiviteter: magdans, Lindy hop, graffitti, jongering, föredrag och så vidare i all oändlighet. Men sen träffade jag ju världens bästa människor och så blev det mest till att spela spel, prata strunt och ha det så där underbart fantastiskt som det blir när 200 grymma personer trängs på ett och samma ställe. Här är lite bildkavalkad, vi tar en titt!

Karln min hade varit förståndig nog att inse glädjen i en hutlöst stor svit! Jag mös runt och njöt av badkar och fria ytor; stället var ju tre gånger större än min lägenhet! Här ser ni vardagsrummet.

Första kvällen var det pokerturnering. Jag är ingen storspelare och ägnade mig åt snällare kortspel. Det gick tydligen vilt till:

Det här spelade jag, mycket fint för en nybörjare! Dessutom fick jag dra min bästa piratvits: Do you know why pirates are so cool? -They just AAAWWWRRHHHEEE!

Alltså, my lordness! The ordvitsande, jag älskart!!

Sedan bidde det konstruktionstävling. Begränsad tid+obegränsat med sugrör = arkitektoniska mästervärk! Jag tog en sovmorgon och kom för sent. Jag anslöt till ett lag och utsedde mig till groupie istället, det gick också bra.

Jag fick ett skitgulligt sugrörshalsband gjort åt mig och drog sen iväg på bowling.

Med mig hade jag en man i mycket tjusig tröja:

Jag var helt jävla grym för övrigt!

”Ehhh, du har inte funderat på att tömma fickorna innan du klär av dig??

-”Näe, vadå då?”.

Sedan var det huxflux redan lördagskväll och dags för galamiddag! jag tog på mig bröst och avnjöt en kväll med stiliga människor, mycket sång, skratt, dans och kramar. När lokalen stängde begav vi oss till sviten och tog med typ 30 pers. Där blev det efterfest till klockan fem när solens bleka strimma började skina över ett rusdrucket Malmö. Nedan är utsikten från rummet.

Söndagen spenderades i gräset. Full av kärlek, full av goda minnen och fortfarande lite full.

Tack Malmö och världens finaste människor!