Mamma: Jag köpte jordnötter som du sa, tack för tipset, hoppas det hjälper mot blåmärken. Har du något bra sconesrecept? Puss!

Ida: Vi hörs ikväll om utgång imorgon, ring efter klockan sex, jag jobbar. Kram!

Lina: Tjoho! Det börjar ju bli fånigt som vi ringer om varandra. Vad tror du om fika på måndag eftermiddag på SU?

Linnea: Åh, vad det ska bli skoj att du flyttar till Stockholm!! POK

Mario: Jag blev så himla glad för ditt födelsedags-mms. Sjukt fint! Tack! Vi måste ses i Malmö!

Challe: Vi skulle ju träna ihop, helt mitt fel att det inte blev av, det här måste vi styra upp!

Anna: Tusen tack för att du bjöd in till promenixen på lördag, vad skoj det ska bli!

Kim: Jag är så löjligt tacksam att du tjatade lite på mig tills jag skaffade en blogg, det är ju superskoj! Hör av dig när du vet hur du jobbar nästa vecka och när vi kan ses. Ring efter klockan sex. Kram!

Magnus: Tack för att du peppade mig så fint i söndags när jag var nervös inför mitt tal, det gick ju kalas! Tusen puss!

Ni kan väl vara snälla och säga till om ni fick meddelandet?

KRAM!

