Halvvägs till pendeln insåg jag att jag kanske tagit mig vatten över huvudet. Då hade jag promenerat längre än jag gjort sammanlagt under denna vecka ungefär. Men men, jag tog mig en bit Söder om stan, fick en utmärkt soffplats, drack rosa bubbel och såg ”När Harry mötte Sally” för första gången någonsin. Den är ju bra ju! Hur har jag missat den? Dock är den en stor spoiler om man aldrig sett Casablanca, det var ju synd, för Casablanca var på min att-se-lista.

Sedan bidde det ”Just like heaven”, alltså jäklar va den filmen är söt, perfekt chick-flick!

Jag bidrog till det tjejiga med cupcakes. Alltså, jag förstår inte hur färglöst mitt liv måste varit innan jag upptäckte cupcake STHLM. Dom har en finfin facebooksida där dom nästan jämt har ”dagens smak”, och gillar man inlägget och går butiken förbi och säger ett hemligt lösenord så får man en gratis minicupcake. Jag (och fler med mig) utstöter ofrivilliga stönande ljud när man äter dessa. Jag dör!

 

 

 

 

