Efter en liten paus fortsätter 2011s årskrönika. Varsågod: juni!

Juni, vackra fina ljuvliga juni. Solen sken, skolan var slut, storasyster kom till staden och alla var lyckliga! På midsommarafton sprang jag runt på Gröna Lund. Det kändes superbusigt, jag har alltid firat traditionell midsommar förut. Men det var lyckat och hur skoj som helst!

Årets första bad blev med Kalle nere vid vattnet i Örnsberg. Det var en ljuvlig sommarkväll och solen tycktes aldrig gå ned. Vi badade och njöt och det var magiskt!

Jag tog mod till mig och klippte håret rejält, supernöjd!

Jag satt på bank och skrev projektmötesprotokoll och låtsades se normal ut. Bo med mamma, luncha med mamma, jobba med mamma. Tur att hon är bäst!

Köpte ungefär världens snyggaste skinnjacka.

Och så köpte jag en radio och började samla på mig saker inför att flytta hemifrån.

Oj jösses vad tiden går, nu får vi skynda på med juli!

