Håller på med stora utrensningen just nu. Om 2,5 vecka kommer jag flytta från 42 kvadrat till 20. Går igenom alla gömmor och hittar allt möjligt. Riktiga skattgömmor har visat sig finnas i skåpet under diskhon, i kistan jag använder som vardagsrumsbord och i alla tusen lådor som står överallt.

Funderar på att ha en gratisloppis. Jag bjuder in alla jag känner så får man plocka på sig och sen komma med en flaska bubbel eller lite toalettpapper till min nya lägenhet sen. Jag gillar idén. När jag sålt saker på loppis förut så har jag alltid haft sista halvtimmen gratis med det som är kvar för att slippa släpa hem det sen. Folk blir så glada och jag slipper prylar. Det kanske vore nåt?

Illustrerar det hela med något som helt absolut kommer få följa med till nya lägenheten – jag som zombiestrippa!!

(Den vart sned. Ber om ursäkt till alla fyllesvin som får ont i huvudet av att behöva vrida på huvudet idag)

