Igår var det klassfest! Oj, så skoj att upptäcka hur mycket roligt det får plats med på 34 kvadrat! Vi minglade, lekte roliga lekar och Helena hade sammanställt en låtlista med skämslåtar som alla fått bidra till. Alltså såna låtar som man gillar men inte direkt skyltar med eftersom de är lite ohippa. jag bidrog med ”Ingen vill veta var du köpt din tröja” och ”This love” med Maroon 5.

Det blåste vansinnesstorm ute så jag lät bli att fluffa håret och satsade på piffiga ögon istället. Ut ur garderoben kom mitt favvohalsband.

Tyvärr använder jag inte halsbandet så mycket eftersom det är tillverkat av föreningen ”Hej, vi vill döda alla nickelallergiker”.

Idag är jag faktiskt inte det minsta bakis, däremot ser jag ut som om någon försökt strypa mig på vägen hem. Jäkla skräphalsband. Can’t live with you, don’t riktigt wanna live without you.

