Jag har provat på min beskärda del av internetdejting i mina dagar. Vissa män är dåliga på hur man tar kontakt med kvinnor, andra är bedrövliga. Jag bjuder er ett litet smakprov:

——– Skrivet av honom sön 13 mar 2011 21:34 ——–

Hej du!
Hur är det med dig? Hoppas att allt är väl med dig.

Jag skulle vilja bli din silvermumie.
Silvermumie –
Du har mig inlindad i plastfolie och silvertejp från axlar till fötter som en mumie på dagarna.
När jag är tejpad ska jag passa upp på dig, städa mm. Och så kan du givetvis busa med mig. Kittla mina fötter, sitta på mig mm.

Det här skulle betyda mkt för mig!
Jag vill bli din vän!
Peter

——– Skrivet av mig sön 13 mar 2011 21:50 ——–
Nä, du. Det är nog inget för mig.

——– Skrivet av honom sön 13 mar 2011 22:05 ——–
säkert? du kan völ testa en gång för min skull? du vet inte innan du provat!
Det skulle betyda jättemkt för mig.

