2011 har nog varit mitt bästa år någonsin! Jag har varit med om så mycket roligt, träffat så mycket fina människor och kommit till så mycket insikter. Låt oss ta en titt på hur februari såg ut:

Det var kallt som sjutton! Snön var överallt och det skulle pulsas genom snö och grejor. Jag tog en åktur ut till moster på Färingsö och åkte släde och gick på isarna på vinterns vackraste dag. Det var helt löjligt perfekt. (Det är hennes finfina bild jag lånat)

Skolan rullade på och jag hårdpluggade svensk grammatik och fick ett B i betyg, yay!! . Jag träffade världens bästa Kalle som jag nu inte förstår hur jag någonsin kunnat vara utan. Jag skrev antagningsprovet till Mensa och var sjukt deppig för att det inte kändes som att get gick så bra. Men jag skaffade nya glasöogn och kände mig som en smartis ändå.

Jag satt uppe i ett högt hus på Sergels torg och jobbade extra. Mycket kaffe och klistra igen kuvert bidde det! Vid slutet av månaden fick jag ett sjukligt glamourbehov och drog till Dekadance så här snygg.

Posade i mor och bonusfars kök med världens snyggaste tapet. I slutet av månaden fick jag flytta in till rummet som skulle bli mitt lilla krypin för ganska lång tid framöver. Men mer om det i mars.