2011 har nog varit mitt bästa år någonsin! Jag har varit med om så mycket roligt, träffat så mycket fina människor och kommit till så mycket insikter. Låt oss ta en titt på hur det började:

januari

I januari var storasyster och hälsade på mig i Thailandet. Hon kom dan före julafton och stack i början på januari. Vi hann fira jul, dyka, fnittra och åka massa moppe.

Jag lyckades boka om min flygbiljett och kom hem några dagar tidigare än tänkt. Så skoj att överraska la familia lite! Kursen kommunikation i tal och skrift började i mitten på januari. Jag hann installera mig i morsans gästrum och bland annat ta bilden jag har som header i bloggen.

Jag var lite hemlös eftersom jag flyttat från min dåvarande lägenhet i Uppsala när jag drog till Thailand. I rummet som det var tänkt att jag skulle bo i hade en holländare tillfälligt flyttat in. Sicken tur att det var typ världens bästa Jasper som jag bondade med och sedan fick hänga med igen i somras. Numer är jag ett stort fan av Nederländare, dessutom har jag lärt mig skillnad på det där med Holland och Nederländerna, kunskap ftw!

Mest hängde jag hemma hos min dåvarande och egofotade mig själv. Jösses vad jag var nöjd med min bränna.

Sedan började jag plugga på Stockholms Universitet och träffade världens finaste människor. Mer om det i februari.