Ja, någonting såhär får det bli. Tycker det blev tjusigt, är mycket förtjust i rosetterna och polkagrisarna. Är inte överens med mig själv om det här med glitter, ska känna efter lite.

Ofta får man se en bild med kommentaren ”alltså, det är svårt att få det snyggt på bild, men det är mycket snyggare i verkligheten!”. Ser det på tradera, bland bloggarna och lite varstans. Jag tycker det hela är mycket luddigt. Jag letar ju knappast upp ett plagg på tradera som jag tycker är nästan så snyggt som jag vill ha det och låter mig sedan övertygas om att det är mycket snyggare i verkligeheten. Vad är dessutom ”snyggare”?

På grund av detta tänker jag nu vara lite specifik. Jag vill påstå att granen i verkligheten är cirka 23% granigare. Guldglittret är ett halvt tjog plingigare och rosetterna en halv smurf gulligare.

Typ.

